game zone

تبليغات

اينـتر وب

راهنمای تصویری و قدم به قدم بازی Outlast

بازديد : 7524 |
درباره : guides , |
تاريخ : جمعه 19 مهر 1392 زمان : 19:24

مطالب مرتبط

آخرين مطالب ارسالي

ارسال نظر براي اين مطلب

اين نظر توسط Mehdi در تاريخ 1396/11/12 و 10:53 دقيقه ارسال شده است

اونجایی که‌کلید لازم داری تا بری طبقات بالا ولی وقتی کلید و پیدا میکنی پرت میشه پایین کلید و باید از کجا پیدا کرد؟

اين نظر توسط شهریار در تاريخ 1395/04/29 و 17:03 دقيقه ارسال شده است

سلام.ببخشین من هرچی میکنم نمیتونم کاراکترم بتونه بدوه.درحالی که طی ویدیویی تصویری آموزشیش به راحتی کاراکتر میدوه وازموانع رد بشه.لطفا راهنمایی کنین.

اين نظر توسط ali در تاريخ 1395/01/04 و 0:26 دقيقه ارسال شده است

اقا من یه سوال داشتم اونجا که دکتره انگشت هات رو قطع میکنم بعدش باید کلید اسانسور رو از کجا پیدا کنیم؟

اين نظر توسط کامیاب در تاريخ 1393/05/25 و 13:46 دقيقه ارسال شده است

ببین بازی دوتا بخش داره یه بخش هست که بازی اصلی هست
یه بخش دیگش هست به اسمwistleblowerشما قسمت اصلیو گذاشتی
لطف کن اون قسمتو هم بزارشکلک
پاسخ : سلام
قرار دادم دوست عزیز:
http://www.game30t.rozblog.com/post/382

اين نظر توسط کامیاب در تاريخ 1393/05/24 و 13:36 دقيقه ارسال شده است

سلام من اون بخشو تموم کردم
لطف کن بخش wistleblowerهم بزار تا اونو هم تموم کنم.
به لطف تو هست که من اونو تموم کردم دمت گرم شکلک
پاسخ : سلام

منظورتو متوجه نمیشم:| یادم نمیاد
میشه دقیق بگی چیو تموم کردی و چیو لازم دارم؟؟؟

اين نظر توسط کامیاب در تاريخ 1393/05/18 و 19:47 دقيقه ارسال شده است

داداش خیلی کمک کرد دمت گرم
مطالب وبلاگت خیلی باحاله هر روز بهت سر میزنمشکلک
پاسخ : سلام
ممنون دوست عزیز لطف داری


کد امنیتی رفرش