game zone

تبليغات

اينـتر وب

راهنمای قدم به قدم بازی Sniper Elite V2

بازديد : 4341 |
درباره : Game , guides , |
تاريخ : چهارشنبه 07 آبان 1393 زمان : 21:53

 

مراحل بازی :

 

 

 

امتياز : نتيجه : 4 امتياز توسط 6 نفر مجموع امتياز : 25


نمايش اين کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : Sniper Elite V2 , Sniper Elite V2 Walkthrough , راهنمای قدم به قم بازی Sniper Elite V2 , راهنمای تصویری بازی Sniper Elite V2 , راهنمای فارسی بازی Sniper Elite V2 , فیلم راهنمای بازی Sniper Elite V2 , آموزش گام به گام بازی Sniper Elite V2 , آموزش تصویری بازی Sniper Elite V2 , آموزش فارسی و ترجمه شده بازی Sniper Elite V2 , راهنمای قدم به قدم و تصویری بازی Sniper Elite V2 , راهنمای قدم به قدم فارسی بازی Sniper Elite V2 , آموزش گام به گام و تصویری بازی Sniper Elite V2 , آموزش حل معماهای بازی Sniper Elite V2 , راهنمایی در بازی Sniper Elite V2 , آموزش استفاده از اسلحه در بازی Sniper Elite V2 , راهنمای همراه با تصویر بازی Sniper Elite V2 , راهنمای قدم به قدم بازی Sniper Elite V2 , کتابچه آموزش بازی Sniper Elite V2 ,
نويسنده : saeed | نظرات (1)

مطالب مرتبط

آخرين مطالب ارسالي

ارسال نظر براي اين مطلب

اين نظر توسط sanaz در تاريخ 1395/07/22 و 4:26 دقيقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید ، کمک میخواستم
من توی همین مرحله چند روزه گیر کردم شما عکسای مراحل رو گذاشتین که میای کنار پنجره بعد باید به افسر المانی شلیک کرد ، الان من کنار همین پنجرم به بیرون که نگاه میکنم کسی نیست که بهش شلیک کنم ، ممنون میشم راهنمایی کنید درضمن من همه ی سربازای المانی رو کشتم منطقه کاملا پاکه اما کنار پنجره تو خونه خرابه گیر کردم بیرون هم کسی نیست
تشکر مرسی از وبسایت خوبتون منتظرم
پاسخ : اگه هور مشکلت پابرجاست اطلاع بده فیلم راهنمای اون مرحله رو قرار بدم..


کد امنیتی رفرش