game zone

تبليغات

اينـتر وب

بیوگرافی سم فیشر

بازديد : 854 |
درباره : character , |
تاريخ : پنجشنبه 10 اسفند 1391 زمان : 8:30

 

 

52 بیوگرافی برترین کاراکتر های دنیای گیم  (قسمت اول)

 

 

ساموئل سم فیشر:

splinter cell، بازی که همه آن را می شانسند و کرکتر اصلی آن سم فیشر فردی حرفه ای در هر زمنیه ی مخفی کاری است.

سم فیشر بهترین و با تجربه ترین و بی باک ترین فرد موسسه U.S. Intelligence network. بود. قبل از ورود به تشکیلات بسیار پیشرفته و سری Third Echelon او یکی از افراد بسیار ارزشمند CIA و نیروی دریایی آمریکا بوده است. تخصص اصلی سم فیشر در کار های و تاکتیک های نطامی است و بسیار قدرتمند این کار های را انجام می دهد به دلیل این که ماموریت های او مخفیانه و فوق سری است معمولا در شب به کرا های مورد نظرش کی پردازد.بی دلیل او را بهترین فرد U.S. Intelligence network نمی گویند زیرا بر زبان های فارسی ، عربی ، انگلیسی و روسی تسلط کامل دارد.

splinter cell blacklist   sam fisher render by kingacid d52mx1g بیوگرافی برترین کاراکتر های دنیای گیم  (قسمت اول)

از زندگی نامه اشخاص Third Echelon هیچوقت اصلاعات زیادی نیست، سم هم از این قاعده جدا نیست ولی بیشترین اصلاعات این سات که او یکی از بزرگترین منتقدان سیاسی بوده است. مدارک موجود در مورد گذشته و فعالیت های پیشین او از سال ۱۹۷۰ تا ۱۹۹۰ محرمانه است( به دلیل آغاز به کار در سازمان Third Echelon) . سم بیشتر در خط های مقدم حضور داشته (ماموریت هایی غیر ممکن) او علاوه بر این این ماموریت های پشت سر گذاشته بلکه به شکلی باور نکردنی تمیز آنها را انجام داده است.

سم باید بدون استرس عمل کند و معمولا راست می گوید. از ویژگی های اخلاقی او می توان به کم حرف بودن و خونسرد بودن و البته زرنگ بودن اشاره کرد.

هیچ وقت کاری را بدون دلیل انجام نمی دهد و تا دلیل کاری را نداند آن را انجام نمی دهد. او شناخت کاملی از خود دارد و به درون خود بسیار مسلط است.

بیشتر دوران زندگی او به تمرینات سخت و دشوار سپری شده است و اکنون این تمرینات بخشی از بدن او شده اند. در زندگی روزمره خود نیز این غرایز را حس می کند اما همیشه سعی در پنهان کردنشان دارد.هیچ وقت احساسی تصمیم نمی گیرد و همین دلیل اصلی پیروزی او در ماموریت هایش است. فردی کم حرف و در زمان ماموریت تا زمانی که لازم نباشد حرف نمی زند و این کارها او را به آنچه که می خواهد نزدیک می کند. هیچ علاقه ای به شهرت و فخر ندارد و اگر کاری را انجام می دهد به خاطر آن است که می داند آن کار ضرورت دارد و عواقب مثبتی در پی خواهد داشت.

 

 

امتياز : نتيجه : 1 امتياز توسط 6 نفر مجموع امتياز : 10


نمايش اين کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : بیوگرافی سم فیشر , بیوگرافی , سم فیشر , اسپلینتر سل , بازی مخفیکاری , splinter cell , U.S. Intelligence network , مشکل در بازي Tom Clancys Splinter Cell: Conviction v.1.3 , نقد بازي Tom Clancys Splinter Cell: Conviction v.1.3 , خريد پستي بازي Tom Clancys Splinter Cell: Conviction v.1.3 , خريد ارزان بازي , خربد آنلاين بازي Tom Clancys Splinter Cell: Conviction v.1.3 , دانلود , دانلود کرک بازي , دانلود کرک بازي Tom Clancys Splinter Cell: Conviction v.1.3 , دانلود پکيج بازي ها , دانلود بازي ماجراجويي , دانلود بازي اکشن , دانلود بازي جديد , دانلود رايگان ,
نويسنده : saeed | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرين مطالب ارسالي

ارسال نظر براي اين مطلب


کد امنیتی رفرش