game zone

تبليغات

اينـتر وب

راهنمای قدم به قدم و تصویری بازی Watch Dogs

بازديد : 20665 |
درباره : Game , guides , |
تاريخ : سه شنبه 23 مهر 1392 زمان : 20:31

 

In Watch Dogs player may use more than 60 licensed cars (like BMW, Chevrolet, Rover) - Cars - Watch Dogs (coming soon) - Game Guide and Walkthrough

فیلم راهنمای مرحله Mission 1 Hope Is a Sad Thing

دانلود

امتياز : نتيجه : 2 امتياز توسط 8 نفر مجموع امتياز : 17


نمايش اين کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : راهنمای قدم به قدم و تصویری بازی Watch Dogs , راهنمای قدم به قدم و تصویری Watch Dogs , راهنمای قدم به قدم بازی Watch Dogs , راهنمای تصویری بازی Watch Dogs , Watch Dogs , بازی Watch Dogs , تصویری بازی Watch Dogs , عکس های بازی Watch Dogs , تصاویری از بازی Watch Dogs , راهنمایی در بازی Watch Dogs , مشکل در بازی Watch Dogs , مشکل در Watch Dogs , آموزش مراحل Watch Dogs , حل معماهای بازی Watch Dogs , آموزش مرحله به مرحله بازی Watch Dogs , مراحل Watch Dogs , آموزش بازی سگ های نگهبان , کرک سالم سگ های نگهبان , کرک سالم Watch Dogs , ترینر و چیت کد بازی Watch Dogs ,
نويسنده : saeed | نظرات (9)

مطالب مرتبط

آخرين مطالب ارسالي

ارسال نظر براي اين مطلب

اين نظر توسط omid hemmatiyar در تاريخ 1396/03/30 و 16:11 دقيقه ارسال شده است

سلام.لطفا راهنمایی کنیید.من توی مرحله ی دو بازی گیر کردم.وقتی تو اتاق شیشه ای هستی نمیدونم باید چکار کنم.لطفا جواب دهید.

اين نظر توسط Kia در تاريخ 1395/10/01 و 14:07 دقيقه ارسال شده است

سلام و خسته نباشید راهنماییاتون خیلی کمک کننده بود ولی من الان تو مرحله بعد از اخرین مرحله که اینجا هست هستم..اگه میشه راهنمایی اونم بزارین

اين نظر توسط amirgamerrealever در تاريخ 1395/08/08 و 18:42 دقيقه ارسال شده است

سلام تو act 2 mission 9 uninvited گیر کردم نوشته Find the footage from the surveillance cameras
لطفا کمک کنید فقط نوشتالری بنویسید راهنمارو نکاه کردم همچین چیزی نبود تو بازی تو pc بازی میکنم

اين نظر توسط CD KEY در تاريخ 1395/07/12 و 3:28 دقيقه ارسال شده است

باسلام.بعدازنصب بازی و ساختن اکانت برنامه uplay یک کدی تحت عنوان cd key میخواد.میشه راهنمایی کنید کد رو ازکجا گیربیاریم؟

اين نظر توسط mohamd در تاريخ 1394/05/08 و 1:24 دقيقه ارسال شده است

سلام من تو مرحله Mission 3 (Backstage Pass)
گیر کردم وقتی سوار ماشین میشم بازی هنگ میکنه
پاسخ : کرک سالم بازی رو تست کن شکلک

اين نظر توسط omid در تاريخ 1394/01/27 و 22:12 دقيقه ارسال شده است

سلام ، در بازی Watch Dogs ، مرحله ای که در بار با یک نفر ملاقات می کنند ، پس از ظاهر شدن اعداد باید چکار کرد
پاسخ : سلام
از فیلم های آموزشی داخل یوتیوب اشتفاده کن..

موفق باشی

اين نظر توسط امید در تاريخ 1393/09/22 و 10:37 دقيقه ارسال شده است

سلام میشه یک راهنمایی در مورد مرحله ی Mission 1 (Hope Is a Sad Thing) کنید من الان یک ماهه توی این مرحله گیر کردم وقتی که توی بار نوشیدنی را میخوره بعدش دیگه نمیشه کنترلش کرد درضمن توی راهنماها من شکل های مثلث دایره ومربع دیدم اما از خودم عدد استفاده شده
پاسخ : سلام
فیلم راهنمای مرحله مورد نظرت یوتیوب موجوده.
با ابن حال لینک مستقیم رو قرار دادم پست اصلی.

موفق باشی

اين نظر توسط ss در تاريخ 1393/09/17 و 21:33 دقيقه ارسال شده است

سلام میشه راهنمای قسمت22 رو بذارید .دیدار با کسی دارد در بار و بعد اعداد میاد رو صفحه نمیدونم چجوری اون مرحله رو انجام بدم
پاسخ : سلام
اسم کامل و انگلیسی مرحلرو بگو
از اسامی مراحل کمک بگیر

اين نظر توسط lind در تاريخ 1393/03/26 و 23:50 دقيقه ارسال شده است

ادامه دارد لطفا بزاریید
پاسخ : سلام

با تشکر ویرایش شد


کد امنیتی رفرش