game zone

تبليغات

اينـتر وب

راهنمای قدم به قدم و تصویری بازی Battlefield 4 آپدیت شد

بازديد : 20120 |
درباره : Game , guides , |
تاريخ : جمعه 12 مهر 1392 زمان : 18:55

"همراه با فیلم راهنمای قدم به قدم مراحل"

 

فیلم های آموزشی مراحل:
مرحله مورد نظر رو از لینکـ زیر پیدا کنید و ویدئو رو انلاین تماشا کنید!
امتياز : نتيجه : 1 امتياز توسط 13 نفر مجموع امتياز : 25


نمايش اين کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : راهنمای قدم به قدم و تصویری بازی (Battlefield 4 (coming soon , (Battlefield 4 (coming soon , راهنمای قدم به قدم و تصویری بازی Battlefield 4 , راهنمای قدم به قدم و تصویریBattlefield 4 , راهنمایی بازی Battlefield 4 , مشکل در بازی Battlefield 4 , مراحل بازی جذاب Battlefield 4 , آموزش مراحل Battlefield 4 , راهنمایی در بازی Battlefield 4 , تصاویر Battlefield 4 , عکس از Battlefield 4 , دانلود Battlefield 4 , بازیBattlefield 4 , Battlefield 4 , آموزش با عکس بازی Battlefield 4 , مشکلات در بازی Battlefield 4 , بازی ضد ایرانی Battlefield 4 , اموزش بتلفیلد 4 , بتلفیلد 4 راهنما , آموزش در بازی Battlefield 4 ,
نويسنده : saeed | نظرات (35)

مطالب مرتبط

آخرين مطالب ارسالي

ارسال نظر براي اين مطلب

اين نظر توسط امیر در تاريخ 1397/10/16 و 17:58 دقيقه ارسال شده است

چه شکلی سرعت میگیره
پاسخ : با شیفت حتما

اين نظر توسط ارسو در تاريخ 1397/07/02 و 21:09 دقيقه ارسال شده است

باید صبر کنی زن زاپنی بیاد پشتت بگه بپر بعد بپری نردبون میگیره

اين نظر توسط سعید در تاريخ 1397/03/14 و 15:37 دقيقه ارسال شده است

سلام,اقا چطور میشه تو مرحله ی سد نردبونو گرفت هرکاری میکنم نمیگیره,حتی میپرمخودش بگیره هم نمیگیره

اين نظر توسط elina در تاريخ 1396/11/14 و 22:12 دقيقه ارسال شده است

سلام و خسته نباشید..من مرحله سد گیر کردم!باچه دکمه ای سرعت بگیرم بپرم ک نردبون رو بگیره..لطفـــــــــــا جواب بدید..

اين نظر توسط مرتضی در تاريخ 1396/10/27 و 20:47 دقيقه ارسال شده است

سلام من تو مرحله Kunlun Mountains گیر کردم اونجا که یارو میره اتاق کنترل و ایریش پشت ستون پناه میگیره
من مین و لانچر رو برمیدارم ولی بعدش هیچی نمیشه
اصولا باید تا زمانی که یارو داره در رو باز میکنه چند تا سرباز بیاد ما هم ازش دفاع کنیم ولی هیشکی نمیاد اون یارو هم عین بز فقط مانیتورا رو نگاه میکنه
چیکار کنم لطفا کمک کنید.

اين نظر توسط سینا در تاريخ 1396/06/23 و 14:59 دقيقه ارسال شده است

سلام
من همون اولای بازی گیر کردم اونجا که یه تانک میاد و دور یه میدونی میچرخه و ما قایم شدیم
اونجا باید چیکار کنم؟؟

اين نظر توسط محمد در تاريخ 1396/04/03 و 14:11 دقيقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید تو باتل فیلد 4 اونجا که با دختره و آریش می ری رو داربست فلزی اون قسمت که می ری بالا روبه روت نردبونه اما چیزی نیس که روش راه بری هرچی می پرم اون ور می افتم پایین می میرم غیراز اون راهی دیگه نیس

اين نظر توسط arman در تاريخ 1395/11/18 و 0:45 دقيقه ارسال شده است

من از نردبون رد شدم رسیدم به یه پل سبز که وقتی رد میشی منفجر میشه از پل که رد میشی نه راه پس داری نه پیش هزار تا ادم میان میریزن سرت انقدر میا که تیرام تموم میشه همش نیازم اگه میشه راهنمایی کنید.

اين نظر توسط mehdi در تاريخ 1395/10/22 و 21:53 دقيقه ارسال شده است

سلام عزیزان خسته نباشید من در یک مرحلخ ای که اول هاست تو کشتی میری و یک کشتیهه دیگه نابود میشه تو میری اونجا بعد اونجا که حل شد بر میکردی با قایق به کشتی برمیگردیم وقتی او مرحلرو تموم میکنم به مرحله بعدی نمیره صفحه سیاهی میاد وقتی هم escرو میزنم مینویسه loading.plase.waltبعدش هرچقد تو اونجا میمونمنمیاره چیکار کنمممممممممممممم تروخدا جواببببببببببببببببب بدید خواهش میکنم

اين نظر توسط Ehsan در تاريخ 1395/09/27 و 15:33 دقيقه ارسال شده است

تو مرحله سه رو نردبان نمیپره

1 2 3 4 صفحه بعد

کد امنیتی رفرش